Smithi élete

Kedvenc zeném

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Látogatók

Olyan unalamas, feldúlt...

Smithi 2010.08.02. 22:24

Hát, nem ez volt életem legjobb napja..
Meleg miatt nem tudtam olyan sokáig aludni...persze, hogy az első dolgom az volt, hogy felhívjam Rolum, de még kivolt kapcsolva. Lementem megnéztem a sorozatom, de közben felhívot. Próbálltam rábeszélni, hogy jöjjön este, de csak annyit mondott "nem tudom".
Reméltem, hogy fog jönni, de nem így lett.
Ezután a beszélgestés után elmentem a boltba, és vettem ami kell itthonra. Szép nagy pakkal jöttem haza. Aztán volt egy kis unalom, amit nemsokkal később egy telefonbeszélgetés tett semmissé. Munka után hívott fel...megkérdeztem jön-e?...valahol már tudtam a választ...ha jön, akkor megkérdezi, hogy szeretném-e, hogy jöjjön. Ha nem akkor csak hallgat. Balszerencsémre ma csak hallgatott, aztán annyit mondott, hogy fáradt és holnap a koleganőjét viszi állásinterview-ra, inkább majd szerdán. Mérgemben annyit mondtam "nem kell" és lerakta.
Nagyon rossz volt egész délután:(((sírtam, és nagyon elvoltam keseredve:((( Tudtam, hogy haragszik, de nekem jobban fájt, hogy nem jött hozzám.
Este volt egy telefonbeszélgetésünk, amiből kiderült, hogy megbántottam azzal, hogy azt mondtam nem kell jönni szerdán. Szegény, ha tudná, hogy én ilyenre soha nem tudnák nemleges választ adni neki:((( De azért bocsánatot kértem.
Valamelyest talán felengedett, de nekem akkor is hiányzik:(( Nos, talán legközelebb énis megértőbb leszek, és ő is, hogy szinte elsem tudom képzelni nélküle......

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smithi18.blog.hu/api/trackback/id/tr302194411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása