Smithi élete

Kedvenc zeném

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Látogatók

Minden rosszban van valami jó.

Smithi 2010.08.05. 17:45

2010.08.04. Szerda
 
Mai napra a terveim:Délelőtt elmegyek a centrumba a kígyónak kaját venni, levágom a füvet, majd rendberakom a tetőteret és este Rolum.
Ami lett belőle:
Felkelt a nap, felkeltem énis, átlagosnak indult.
Elindultam, az udvarra, hogy levágom a füvet, de csak épphogy letudtam vágni a széleket, elkapott az eső, és bekellett jönnöm.
Kint nem tudok semmit csinállni, akkor csinálljak bent. Kitakarítottam a tetőret, fürdőszőba, meg minden, de baszakodott a porszívó.Kész vagyok.
Kicsit megpihenNÉK, ha anya nem szólt volna, hogy szedjem kint össze A SZOMSZÉD falevelét, ami áthullot. A dolgot tetőzte az a tény, hogy több mint a fele a kavicsba hullott, mely nehezítette a dolgomat. Ráadásul a szél is fújt kicsit. Ellehet képzelni...
Eközben, a hugom vízi agámája a szobámban le....ta a párnámat és ráadásul a madárpókom legutolsó 2 vedlését is szétszedte. Azt hittem ennél rosszabb már nem lehet a napom, de tévedtem. 
Eljött Rolum munkaidejének a vége. Próbálltam felhívni, de nem sikerült. Nem vette fel. ÓÓ biztosan akadt valami dolga vagy ilyesmi, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. 1 órakkor végzett mellékesen megjegyzem.
Anya ismét szól:"Lekéne vágni a füvet, mostmár süt a nap."
Na ez kész. Elkezdtem vágni a füvet, de közben hívtam is a drágám, csak sajnos semmi válasz. Ráadásul a fűnyíró is baszakodott. Tiszta ideg voltam. Mire levágtam a füvet (4:15) rendesen elfáradtam, és közben próbálltam elérni Rolut de még mindig semmi. Arra gondoltam, azt fogja mondani, hogy benkellett maradnia a munkahelyen. Megfürödtem, leültem a gép elé, és közben anyának mondtam a magamét, de rendesen ideges voltam. 
Közben csörög a telefon. Rolum az. Már épp leakartam b--ni kicsit, mikor megkért, hogy menjek le és nyissak neki kaput:D
Hát, valahogy el mondani sem tudom, milyen érzések kavarogtak akkor bennem. De örültem, hogy, ittvolt.
Míg összekaptam magam, elbeszélgetett anyával, majd elmentünk a közeli boltba, hazajöttünk, belekezdtünk egy filmbe amit a szaggatás miatt félbehagytunk és újra boltba kellett menni, mert valamit elfelejtettünk venni:D
Miután hazajöttünk jól elvoltunk egymással [(részletekre nem térnék ki:))))], majd éjfél után valamivel elengedtem, mert másnap ment dolgozni.
Végülis a nagyon sz.r nap egészen jól végződött, de a végén már teljesen hulla voltam:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smithi18.blog.hu/api/trackback/id/tr712201643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása