Smithi élete

Kedvenc zeném

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Látogatók

Fárasztó...

Smithi 2010.08.06. 21:23

 2010.08.05. Csütörtök

Ismét egy fárasztó nap...:( mostanában ezek követik egymást.
Reggel ahogy felkeltem, elkészültem és irány a centrum. Anyának már korán reggel ittvolt a barátja, így vele nem is találkoztam. Tehát elindultam a centrumba. Célom: Könyvtár, húsbólt, és kisállatkereskedés. Pechemre amibe a könyveket vittem táskának a füle leszakadt, de szerencsére itthol, és kitudtam cserélni. 
Könyvtár volt az első cél.
-könyvtáros: Lejárt a beiratkozása, 700 ft lessz a következő évre. Van annyi?
-én: Nem nincs nálam készpénz.(persze volt, dehát kinek volt kedve kiadni annyit)
Következő megálló a húsbolt. Semmi érdekes, vettem csirkemellett a mézes mustároshoz, majd az Amazonasba(kisállatkereskedés) mentem. Itt sem történt semmi különös, megvettem a 2 egeret a kígyónak, hozzáteszem, az ott lefialt anyuka alól vette ki őket, és már szép nagyok voltak, úgyhogy jól is járt Azúr(a gabonasiklóm).
Hazajöttem letettem magam, és anya mondja, hogy a telefonokat is feltöthettem volna.
Oké, délután megint kerékpár, fel a Shell kúthoz, ahol megint majdnem fejre álltam. Volt egy Roma pasas, nem kevesebb mint 5x próbállta meg feltölteni a telefonját, míg végre lemondott róla, mikor én már majdnem kitértem a vallásomból. Na énis feltöltöttem a telefonokat és hazatekertem. 
Azt hiszem Roluval nem volt semmi gond köztünk. Ő eldolgozgatott, én pedig elvoltam az én dolgaimmal.
Nagyon szeretem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smithi18.blog.hu/api/trackback/id/tr272204428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása